Comfortabel verhuren

Technisch beheer voor uw woning

Smart Letting doet meer dan u begeleiden in de verhuur van uw woning. We weten namelijk dat technisch beheer van uw woning een aspect is binnen de verhuur van woningen die tijdrovend kan zijn en u kan afleiden van andere zaken die uw aandacht vragen. Daarom kan Smart Letting deze taak grotendeels van u overnemen. Maar ook hier doen we het samen. Wederom, snel, professioneel en betaalbaar. Technisch beheer 2.0.

U heeft contact met uw huurder

Net als bij de verhuur van uw woning heeft u ook bij technisch beheer zelf een rol. U bent namelijk het aanspreekpunt voor uw huurder.

Huurder belt u dus als er iets in technische zin niet in orde is. U heeft de huurder immers eerder leren kennen en veel verhuurders vinden het prettig eens in de zoveel tijd even contact te hebben met huurder. In de praktijk weten we dat dit ook leidt tot een lager risico van misbruik van uw woning.

Vervolgens neemt u contact op met Smart Letting, die vanaf dat moment het oplossen van de calamiteit van u overneemt. Het enige wat u nog moet doen is de factuur betalen van de vakman die door Smart Letting is ingeschakeld om de issue op te lossen.

Vanzelfsprekend mag u van ons verwachten dat wij bij de keuze van een vakman oog hebben voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. En brengen u hiervan tussentijds op de hoogte.

Comfortabel verhuren

Samengevat is Smart Letting de brug tussen probleem en factuur. U heeft geen omkijken naar alle werkzaamheden die tussen de melding van een technisch mankement en de ontvangst van de factuur zitten.

Bijkomstig voordeel, u ontvangt van Smart Letting nog een korte terugkoppeling over de actuele situatie van uw woning. Zijn er andere schades gezien? Spelen er zich onverhoopt illegale zaken af in uw woning? Dit is het resultaat van de briefing die Smart Letting geeft aan de vakman die ter plaatste werkzaamheden uitvoert.

Een extra comfort voor u.

Hoe werkt technisch beheer via Smart Letting

Heel kort gezegd, u pleegt hooguit 2 telefoongesprekken of 1 gesprek en stuurt ons een bericht. Hoe gaat het in zijn werk als er sprake is van een technisch issue, welke opgelost moet worden?
Het proces hebben we hieronder stapsgewijs uiteen gezet.

Wat doet uw huurder?

  • Brengt u als verhuurder op de hoogte van het probleem.
  • Is beschikbaar om vakman toegang te verlenen tot de woning.

Wat doet u?

  • U brengt Smart Letting op de hoogte van het probleem.
  • U betaalt de factuur.

Wat doet Smart Letting?

  • We registreren uw aanvraag.
  • Zoeken een goede en betaalbare vakman in de markt.
  • Brengen u op de hoogte van de schatting van de kosten van reparatie.
  • Regelen in samenspraak met uw huurder een afspraak op locatie.
  • Zorgen dat u de factuur ontvangt.
  • Geven u een terugkoppeling over de actuele situatie van uw woning.

Wenst u technisch beheer af te nemen?

U kunt technisch beheer tegelijk met een huurpakket bestellen. 
Afhankelijk van uw behoefte bieden wij technisch beheer van uw woning aan voor de volgende periode:

Prijs inclusief btw:

Per kwartaal

€ 60,-

Per half jaar

€ 110,-

(bespaar 8,3%)

Per jaar

€ 200,-

(bespaar 16,7%)

Smart Letting is u graag van dienst!

Spreekt het u aan om het technisch beheer van uw huurwoning uit te besteden aan Smart Letting en geen verdere omkijk te hebben naar het oplossen van technische manco’s aan uw woning? Kies dan voor een verhuurpakket met een keuze voor technisch beheer.